Stațiile CB își fac treaba chiar și în 2016, doar că îți petreci majoritatea călătoriei reglând volumul de la CD player , să auzi dacă te întreabă colegii ceva sau dacă raportează vreun radar. Trebuie să asculți poveștile tiriștilor care își descărcă nervii pe frecvența principală… iar la un drum mai lung acumulezi oboseală suplimentară.

Alternativa mult mai techy și din ce în ce mai la modă este aplicația Waze. Ai nevoie de un smart phone (Android sau IOS), conexiune la internet și câțiva GB pe stoc.

Vara aceasta am mers la mare folosind doar Waze și nu s-a întâmplat să fie radar iar aplicația să nu mă anunțe. Am citit aici, cum că mai nou intră și polițiștii pe aplicație și șterg notificarea de pe hartă sau își schimbă poziția când cineva îi raportează.

Revenind la drumul către mare… Waze mi-a făcut o surpriză foarte plăcută ceea ce inițial părea o greșeală de hartă.
hartaAm intrat pe bucățica de autostradă A1, venind dinspre Alba către Sebeș. După câteva minute îmi zice “Exit right”… mă gândeam de ce m-a adus pe aici dacă mă pune să ies pe drumul vechi…nedumerirea mi-a fost întreruptă de o surpriză plăcută după ce am văzut coloana de mașini de pe autostradă, care se întindea pe câțiva km. Problema era la capătul autostrăzii (locul încercuit pe hartă). Dacă nu era Waze, pierdeam câteva ore prețioase stând în coloană…. înjurând și socializând cu ceilalți colegi.

Recomand aplicația Waze! AndroidIOS

Tu ce folosești? Scrie la comentarii ce întâmplări plăcute sau neplăcute ai avut :).

 

